maandag 15 augustus 2016

Werkwijze


Hoe verloopt de behandeling?

Ik ga verder dan alleen de verbale methodiek (intakegesprek). Ik zet een systeem in dat communicatie met het onderbewuste mogelijk maakt via een spiertest. Deze methode biedt de mogelijkheid om in korte tijd de oorzaak van verstoringen en klachten op te sporen. Via deze test kan ik ook de juiste therapievorm bepalen en nagaan welke kruiden en/of voedingssupplementen al dan niet geschikt zijn ter ondersteuning van uw proces.

Om te achterhalen waar het probleem zich situeert of wat de dieper liggende oorzaak is doe ik eerst de spiertest, waarbij je met opgeheven arm of gebogen been weerstand dient te bieden tegen de druk van mijn hand. Tegelijkertijd legt ik bvb mijn andere hand op de plek van het orgaan waarvan ik de werking wil controleren. Als je arm of been goed bestand is tegen de druk, is het onderzochte orgaan gezond, zo niet kamp je met een probleem. 

Heb je last van kwaaltjes waarvan je denkt dat het met je voeding/kruiden te maken heeft? Wil je weten wat je beter niet meer eet? Breng de voedingsmiddelen/kruiden waaraan je twijfelt mee en we testen dit uit voor je met de kinesiologie methode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten